Reklamácie
REKLAMAČNÝ PORIADOK
1. Úvod
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postupy reklamačného konania pre tovar zakúpený v e-shope Feridshop.sk (ďalej len "predávajúci").
2. Právo na reklamáciu
Kupujúci má právo na reklamáciu tovaru, ak je tovar chybný, nezhodný s objednávkou alebo poškodený pri preprave. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v zákonnej lehote.
3. Lehoty na uplatnenie reklamácie
- Kupujúci môže uplatniť reklamáciu najneskôr do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
- V prípade, že kupujúci v rámci reklamačného konania požaduje opravu, lehota na uplatnenie reklamácie sa predlžuje o čas nevyhnutný na opravu.
4. Postup pri uplatňovaní reklamácie
Aby mohol kupujúci uplatniť reklamáciu, je potrebné postupovať nasledovne:
- Reklamáciu je potrebné oznámiť predávajúcemu emailom Ferid@ferid.sk .
- Kupujúci by mal poskytnúť podrobnosti o reklamácii vrátane čísla objednávky, popisu vady a prípadne fotografií.
- Kupujúci je povinný tovar zaslať na adresu predávajúceho Nižná Brána 2255/15 Kežmarok s uvedením dôvodov reklamácie.
5. Vyhodnotenie reklamácie
- Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej uplatnenia.
- O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný písomne, emailom alebo telefonicky.
6. Spôsob vybavenia reklamácie
V prípade, že bude reklamácia uznaná, predávajúci:
- Opraviť vadný tovar.
- Vymeniť tovar za nový.
- Vydá peniaze za tovar v prípade, ak to nebude možné opraviť alebo vymeniť.
7. Záverečné ustanovenia
- Reklamačný poriadok je platný od 1.1.2025
- Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku.
- Kupujúci bude o zmenách informovaný prostredníctvom emailu.