Reklamácie

REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Úvod
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postupy reklamačného konania pre tovar zakúpený v e-shope Feridshop.sk (ďalej len "predávajúci").

2. Právo na reklamáciu
Kupujúci má právo na reklamáciu tovaru, ak je tovar chybný, nezhodný s objednávkou alebo poškodený pri preprave. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v zákonnej lehote.

3. Lehoty na uplatnenie reklamácie

  • Kupujúci môže uplatniť reklamáciu najneskôr do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
  • V prípade, že kupujúci v rámci reklamačného konania požaduje opravu, lehota na uplatnenie reklamácie sa predlžuje o čas nevyhnutný na opravu.

4. Postup pri uplatňovaní reklamácie
Aby mohol kupujúci uplatniť reklamáciu, je potrebné postupovať nasledovne:

  • Reklamáciu je potrebné oznámiť predávajúcemu emailom  Ferid@ferid.sk .
  • Kupujúci by mal poskytnúť podrobnosti o reklamácii vrátane čísla objednávky, popisu vady a prípadne fotografií.
  • Kupujúci je povinný tovar zaslať na adresu predávajúceho Nižná Brána 2255/15 Kežmarok s uvedením dôvodov reklamácie.

5. Vyhodnotenie reklamácie

  • Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej uplatnenia.
  • O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný písomne, emailom alebo telefonicky.

6. Spôsob vybavenia reklamácie
V prípade, že bude reklamácia uznaná, predávajúci:

  • Opraviť vadný tovar.
  • Vymeniť tovar za nový.
  • Vydá peniaze za tovar v prípade, ak to nebude možné opraviť alebo vymeniť.

7. Záverečné ustanovenia

  • Reklamačný poriadok je platný od 1.1.2025
  • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku.
  • Kupujúci bude o zmenách informovaný prostredníctvom emailu.

NEWSLETTER Nezmeškajte zľavy a akcie - novinky do mailu.